ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

20 Şubat 2008 Çarşamba

karlı güneşli günlere son bahardan hazırlanma


bu bun saat 16 cıvarlarıydı değerlı zırat muhendisi uzman arıcı hocam aradı kovanları yerine aldınmı diye yo almadım dedim arılar süper yavru uçuruyor temizlik yapıyor dedi içm gitti o anki durumumu kelimelerle anlatmam mümkün değil yanımda çalışan elemanlar olmasa çekip gidecem o anki zefkten mahrum olmayacam ama ne yazıkki elemanların paydosuna daha 2 saat var brakıp gitsem ertesi gün yani yarın ben nasıl braktımsa iş o şekilde kalır senin işin kalmış umurlarındamı ne başınızı ağırtayım yatsıdan sonra gittim arılığa kovanları ilk düzenlerine getirdim kovanları çok olduğu arılığın önü sanki karlar hiç erimemiş önceki yıllardan edindiğim tecrübelere dayanarak önceden hazıtladığım güneşli karlı günlerde kovanların önüne sermek için hazırladığım otlar vardı bu otları kovanların önlerine yaydım arılar güneşi görünce dışarı dökülüp direk karların üzerine konup karın soğukluğundan ötürü felç olup ölmesinler hemde otlar vesilesi ile o bölgedeki karlar çabuk erirler.hatta bundan önceki karlar da kar tutmayınca otları fuzuli toplamışım diye kalbimden geçmekteydi.

1 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

işte arı sevgisi bu,
insana dünyasını unutturuyor ama gösterdiği davranışlarla öyle dersler veriyorki, dünyadan ahirete küprü kurarak düşünmemizi sağlıyor.