ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

2 Mart 2008 Pazar

arıların işgal etmediği yerlere dahi yumurtlayan anaya takviye birimleri



değerli dostlarım yumurtlama manyağı olan anaya bu gün 5 çıta arı ilave ettim. kerim hocadan 5 çıtalık anasız birkoloni aldım dün akşam birleştireceğim kovanın yanına koydum ve iki kovanın içine gül suyu ağırlıklı arı birleştirme kokusu döktüm bu gün öğleden sonra hava düzelince benim olan kovanın yerine başka bir boş kovan koyarak önce benim kovandaki çıtaları koydum ana arının bulunduğu çıta kovanın köşesine gelecek şekilde yani en dibe sonrada almış olduğum kovanın çıtalarını ilave ettim kokunun aynı oluş nedeni ile kavga etmediler korkum ise ana arıyı kesme olasılığı idi inşallah kesmezler almış olduğum kovanda bir kaç adet ana gözü yapılmış hatta sütlenmiş yumurtalar genişletilir ana menesi haline bile getirilmiş dionları bozduktan sonra birleştirdim saat 17 cıvarlarında kapağı açıp baktım olumsuz bir ses yoktu anayı kesmiş olsalardı ana yok sesi olurdu en doğru sonucu ALLAH CC nasip ederse yarın görürüz eğer ana tutarsa bu mevcutle bu koloni ananında yumurtlaması aynı devam ederse diğer kovanlarıma super takviye aracı olur.

2 yorum:

Hüseyin ALTIN dedi ki...

"iki kovanın içine gül suyu ağırlıklı arı birleştirme kokusu döktüm " bu koku nedir? hangi marka nerde satılır ? ben çiçek özlü oda sipreyi aldım. sıktım yine birbirlerini öldürdüler. biraz açıklarmısın saygılar selamün aleyküm

http://haltin68.blogspot.com

Unknown dedi ki...

hüseyin kardeşim ve aleyküm selam gül suyunun içine arıbirleştırme mahyülü diye satılıyor arı malzemeleri satılan yerlerde arı birleştirme kokusu yada oğul çekme kokusuda olabilir çünkü bunların tamamı melisa denilen kokulardan oluşmakta. yada esans türü koku satan yerlerden melisa kökusu da alabilirsiniz alkolsüz olmak kaydı ile bir şişe gül suyunun içine bir miktar döküp iyice çalkalayınız.