ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

6 Mart 2008 Perşembe


değerli arıcı dostlarım size uygulayıp %90başarılı olduğum bir yöntemden bahsetmek istiyom.
bahar aylarının gelmesı ile kovanlarımıza karıncalar musellat olmaktalar dün akşam arılıktan ayrılıp eve gitmek üzere iken bir çok kovanı karıncaların sardığını gördüm o an için birşey yapamazdım çünkü karıncalarla mücadeleyi alçı ile yapmaktayım bu gün arılığa giderken alçı aldım ve kovanların konulduğu tahtaların ayaklarının diplerini otlardan temizleyip resimdede görüldüğü alçıları alçıları kazıkların etrafına doktüm arı fırçası ilede karıncaları sile bildiğim kadar sildim akşam üzeri eve gelirken baktım karınca lar yok olmuş artık direklerden tırmanmıyorlardı yağmur yağmadığı sürece karıncalar musellat olmayacaklar yağmur yağarsa alçıları yeniliyecem.
bundan önceleri denemediğim yöntem kalmamıştı.

Hiç yorum yok: