ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

3 Mart 2008 Pazartesi



değerli dostlarım dün 5 çıta ilava ettiğim kovanımda bu gün anayı çok aradım bulamadım sıkışık osun diye 3 çıtayı arılarını sılkeleyerk aldım yanı kovanı 5 çıtaya indirdim sonra tekrar anayı aradım tam vaz geçecektim anayı kesmişler diye aramaktan baktım kıçını çıkardı gözden tekrar diğer gözleri kontrol etmeye başladı hemen resmini çekip kapadım ama resin çok bozuk çıktı yayınlamaya değmezdi birde bu gün suluklarda dikkatimi çeken birşey oldu sulukların bir tanesini mıcır ile doldurup su koymuştum butun kovanların arısı hepsıo suluğa akın ettiler o sulukta kavga ver boğuşuyorlar diğerkerinde kimse yok yakında inşat malzemeleri satan yer var oradan 1 teneke mıcır aldım yıkadım suluklara taksim ettim üzerlerinede çatı yapyım bütün sulukların 5 dakika sonra bütün suluklara arı dağıldı çok enteresanıma gitti bu olay 4 adet suluk var 2 si arasında 50 cm diğer ikisi ilede 1m kadar mesafe var suluklar mıcır taşı ıle dolunca sanki bir güç onları hemen taksim etti.

Hiç yorum yok: