ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

9 Mart 2008 Pazar

ERDEM KARDEŞLERİN ARILIĞINDA ARICI DOSTLARLA BULUŞMA

bu gün geçte olsa arıcı dostlarımın arasına katıldım ben yankarına vardığımda zaman bayağı geç olmuştu mangal keyfini bitirmişlerdi sağ olsunlar benide düşünmüşler istikakımı ayırdılarilhami abi ile uzun zamandır sanal ortamdan tanışıyorduk yüz yüze tanışmak bu güne nasipmiş. resimdekiler ben deniz Asım KADIOĞLU, Oktat ERDEM, Salih ARICI, Ali TÜRK, Tuncay ERDEM, İlhami UYAR.
oktay kardeşimiz bulunduğu birlikten karadenize baka baka birde lazların içinde bulunmaktan lazlaşmış her haldeki karadeniz üsülü kara kovan yaptırmış inşallah içinede oğul koyabılırde içindeki balı afiyetle yer oysaki bir balıkesirlinin karadeniz üsülü kara kovanı olması.?
ben oraya gitmeden oturan oğul sanal ortamdan şu an elime geçti bende hemen buraya ilştirme şansı buldum bu sayede istediğim resimi istediğim yerden kesip istediğim yere koymayıda öğrenmiş oldum .

ütüne oğul oturmuş inşallah içinede bir oğul girer. ben henüz oraya ulaşamışken başka oğul oturmuş ustüne şimdi başka bir oğul

benim için çok büyük süprizlerden biri 15 seneye yakındır tatmadığım komar(ormangülü)balıallahım ölmedikte bu damak lezzetini tatmayı nasip ettin diye şükretmem arkadaşların çok dikkatini çekmişti inşallah o anı görüntüleyen vardır.

işte o anın son saniyeleri sağ olsun ali abim son anı osa bile görüntüledi

2 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Asım abinin o anını keşke filme alsaydım.Memleketinin balına bir parmak attı,adamın tipini bir görseydiniz,anında Rize'deydi,bir of be demesi vardıki sormayın.Bu resim ohbe derken çekildi.Asım abi o baldan Salih banada verdi hemde bir kavanoz anzer balı::)))) Daha yemedim ama bir kaç kez kokladım.Birde Asım abi yorum yazıyorum yayınlayacamya,doktorumunkini düzelttik birde sen düzelt.Yorumdan sonra sakat muamelesi yapıyorya şu senin yorum bölümü sinir oluyorum.Sakat arabası çıkıyor şu harfleri gir diyor o bölümü kaldır.Harfleri yazıyorum olmuyor yeniden yaz diyor.

mahmudiyearicilik dedi ki...

KARA KOVANINIZ HAYIRLI OLSUN ÇOK GÜZEL İNŞALLAH İYİ BİR OĞUL KOYARSINIZ HAYIRLI ÇALIŞMALAR