ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

19 Nisan 2008 Cumartesi

çalişmakta olduğum yer cuma oluşu nedeniyle camilere uzak kaldığı için değerli müdürüm Halis TUNCERDEN dün yani perşembe gününden beni ömerli kasabadan alıp koçulludaki camiye cuma için götürmesini istedim allah razı olsun kırmadı beni saat 12 30 da gelip aldı doğru makamına sağ olsun birde karnımızı doyurdu bu arada ezan okundu gittik camiye cuma yı kıldıktan sonra beni tekrar aldığı yere brakacak ya namazdan sonra tekrar okula gittim.
hasalık bu ya sayın mudürümde yakalanmış bu hastalığa önce arılığını ziyaret ettik bu arada hocama epeyce borçlandık 4 günlük arı özlemimizide gidermiş olduk

müdürümün arılığı gayet güzel bir yerde ömerliye hakim bir yerde ama bu arada fotoda iş yok.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.