ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

10 Nisan 2008 Perşembe

arılıkta gece mesaisi

arıcılık için serbest meslek sahibi olmak çok zor ne cumartesin belli nede pazarın. havaların ısınmasıyla birlikte arıların ihtiyaçları had sahfaya ulaştı her nekadar havalar yağışlı gidiyorsa bile ısı yükselmesiyle birlikte yavru mevcudu olabildiğince çok hava kapalı oluş sebebiyle mevcut arılar kovan içi ihtiyaçlarını karşılayamamaktalar konuştuğum arıcı dostlarım arılar açlık sınırına geldiklerinı beyat etmekteler bu yüzden bu gün paydos ettikten sonra arılığa gidip şurup hazırlayım düşüncesi akşama beynimi kemirdi alemdağa geldiğimde saat 20 yi geçiyordu gitsem bir türlü bitmesem bir türlü sonuçta reşadiyeye gitmek üzere yola koyuldum münübüs yeni gitmiş geç kaldık dostlardan biri sağ olsun o tarafa gidiyordu benide aldı gittim arılığa 10 litre su koydum tenekeye tüpü hazırladım koydum üstüne suyu bekleki kaynayacak. kaynayınca içine 8 kg şekeri kattım iyice karıştırdım ve yarın akşama kadar öylece kalsınki şurup bir gün bekletilirse içindeki enzimler iyice suda erimiş oluyor.eve geldim salı günü sipariş verdiğim temel petekler gelmiş sonuç ta eve teslim oluşu gayet güzel parasını yatırıyon iki gün içinde evine teslim kargo fiyata dahil işte şimdi arıcılık başlıyor şu an yapmakta olduğum iş yarın öğleye kadar biter inşallah cuma dan sonra doğru arılığa. inşallah jeneratörle adaptör çalışırda evde hanımla kavga etmeden bütün işlerimizi orada yaparız.

2 yorum:

yalovalı arıcı dedi ki...

şerbetlemek için suyu kaynatmak nerden çıktı.Kendi kendinize iş çıkarıyonuz.her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır gerçi. genede siz bildiğiniz gibi yiyin yoğurdu.Temel petekleriniz hayırlı olsun çok işiniz var 60 kg mumu çerçeveye takmak bir hayli zaman alacaktır. yardım lazımsa gelelim :)kolay gelsin Allah yardımcınız olsun.bu arada not(muğla petek bedava verseler kullanmam sadece öneri http://www.anapetek.com bence en kaliteli mumu bu firma üretiyor)

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Asım abi reklamida yapmissin yani:). Kilosu kaca geldi ?