ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

9 Mayıs 2008 Cuma

ömerli kasaba sitesinde bir çift kuğu

yapay gölete yakın sitelerin birinde çalışırken gölden aniden bir patırtı geldidikkatimi çekti ne olabilir diye ördeklerin olduğunu biliyordum ama o kadar ses çıkarmaları mümkün değildi baktım kuğu gölün kenarına gittim o da bana doğru geldi insanlardan korkusu yok çok şirin şey aslında resimleri dün çektim ama daha önce bu kadar yakından kuğu görmediğim için olmayabilir şüphesi belirdi içimde çünkü kuğular göçmen kuşlar bukadarda insana yakın olabilirmi bilgim yoktu
daha önce boyasını bitirdiğim villanın ufak tefek rötüş işlerini yapmak için oraya gitmiştim bu gün baktım evsahibi evden ekmek istedi hayırdır abi ne yapacan kuğuya verecem dedi tekrar gittim yanına allahım o kadar güzellik olurmu bu sefer dişisi ama makine üzerimde yok tu çekemedim resmini


bahçenin birinde yumurta yapıp kuluçkaya yatmışlar dişi beslenmeye çıkınca erkek yatıyormuş kuluçkaya yumurtalar soğumasın diye
yüzerken hayvanın kanatları diğer yüzen hayvanlar gibi suya değmiyor.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Kadıoğlu bu güzel görüntüler le göz zevkimizi arttırdınız teşekkür ederim,kuğu dans ediyor gibi,işerinizde başarılar dilerim.