ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

15 Temmuz 2008 Salı

ana arının birden çok erkekle çiftleşmesi

dün yayınlamış olduğum ananın döllenme uçuşundan gelişiresimlerine ilaveten. bu gün öğle namazından sonra yarın sabah silivriye arıların yanına gideceğimizden biraz çerçevelere mum takmaya gittimişe başlamadan önce 3 adet çiftleşme kutum var onları kontrol ettim biri dün resimlediğim kutu herşey normaldi kapadım hatta üzerindeki kekler kurumuştu arılar almakta zorlanıyorlardı burada bulunan 2 oğul birde kara kovana şurup hazırlamiştim bunlarada kekleri yumuşatma maksadı ile birazcık ilave ettim kapadımçıtalarımı hazırladım ikindiden sonra eve döndüm 19 40 cıvarı idi kerim yener hocam aradı ana arın varmı var dedim geldi gittik arılığa diğerini verecektim döllenmemişti bunu açtık baktım yine kıçınde erkek arının ... sı mevcuttu hazırlıksız gittiğim için resim çekemedim dün çektiğim resimlerden birini yayımladım

Hiç yorum yok: