ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

23 Ağustos 2008 Cumartesi

linç edilen eşek arısı

değerli arıcı dostlarım bu arılar videoda da görüldüğü üzere eşek arısını yakaladılar ve ısılarını 40 dereceye çıkarıp ısı ile öldürdüler eşek arısını. bu çekim cafer abinin arılığından geçen pazartesi günü kendi bütün arılarımı tek tek sadece dumanla maske kullanmamaksızın kontrol ettim altten üste üsten alte çıta indirip bilindiği üzere kuluçkalığa esmer çıtalar yerleştirdim çünkü son bahar döneminde ana arı esmer peteklere daha istekli yumurta atmakta bu süre zarfında bir tek arı tarafından bile ısırılmadım. cafer abi trakyada sağım yapmadı zaten geç götürmüştük onun arılarını trakyaya getirdikten sonra gel bir bak dedi benim işim bittikten sonra onun kilere gittik arılığa maskesiz girmek mümkünmü arı tedirgin devamlı eşek arısı ve sarıcaların tacizi altında ve arı en ufak kıbırdama gördümü hemen saldırıya geçiyor 3 yere fare yapıskanı koydum 2 adette telden kapanı vardı içlerine tavuk ciğeri astım yarım saat içinde epeyce sarıca ve eşek arısından kurtulmuş oldular bu videonun daha güzel çekimlerini yapmıştım ama ne yazık sadece bu çıkmış

Hiç yorum yok: