ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

1 Ocak 2009 Perşembe

reşadiyede kar ve arılıklar

uzun zamandır arılığa gittiğim yoktu bu gün öğleden sonra gitmeye niyetlendim evdeki hesap çarşıya uymayınca ikindiden sonra gittim arılık çevresinde epeyce kar var dolaştım çevreyi olumsuz bir durum yok
arılığın uzaktan görünümü
esintili yağmadığı için arılığın iç taraflarında kar yok
01-01-2009 kara kovanın en son durumu
bu da bizim muğlalı hiç bir kovanın önünde bununki kadar ben bu kovandaki varovayı bitiremedim gitti resimde görülen arıların bir kısmının kanatları yenilmiş taş olmuş olan var bir tane 3-4 tane kadarda çiğ atılmış var bir kaç tanede işe yaramayacağı anlaşılan erkek arısı. fakat bu resim karesine girmemiş anlaşıldığı üzere bakandan biraz foto dersi almalıyım.

Hiç yorum yok: