ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

24 Şubat 2009 Salı

yusuf şimşak ziyareti ve artıları


bu gün ümraniyeye salih arıcıya krem tartar göndermek için gidecektim bu arada zafer abide bana tel çivi ve tel zımba atan makine aldıydı hem onuda alırım birde çok zamandan beri ziyaretine gideceğime söz verdiğim yusuf kardeşimizede sözümü yerine getiririm düşüncesi ile.
öğleden sonra çıktım yola tepe üstünde zafer abi ile buluştuk haldun alagaş spor kompleksine gitmeden aras kargoya üğrayıp salih arıcı kardeşimizin emaneti krem tartarı yolladım bir daha limon tuzu ile yapıpta inşallah şurupları krisalize olmaz. sonra otoparktan biraz yürüyerek yusuf kardeşimizin ofisine gittik malumunuz olduğu gibi konu arıcılık olunca zaman farkında olmadan akıp gitti
yusuf kardeşimizin akvaryumuda süper maşallah zafer abiyide tam konuşma anında yakaladım bu arada yine magazincilik başladı iltifatları aldık tabiki.

bu da bizim namı değer tel çivi ve tel zımba atma aleti zafer abi sağ olsun kendininkinde bazı düzenlemeler yaptıydı piyasada bulunan zımbaları atabilmesi için onu ben aldım bana aldığını ona braktım
iyi bir alet bence her arıcıda bulunması gereken bir makine aslında ben jeneratörlede kullanabilirim düşünmüştüm ama 750 wat olduğu için jeneratörle olanaksız.

3 yorum:

yalovalı arıcı dedi ki...

bu arıcılık ne kadar kebap iş arıcılar habire geziyorlar özellikle biri var ASIM KADIOĞLU diye bir arıcı bir günde evde otur be abey ne kadar geziyosun adın bohçacı kadınlara çıkacak :))ama ne demişler gezen tilki yatan aslandan iyidir diye :))bu değilsede buna benzer bi atasözü vardı ya neyse.
aslında özeniyorum asım abiye bir sürü yer geziyor ne kadar güzel dostluklar kuruluyor.

zımba makinene gelince çok işine yarayacaktır güle güle kullan ağaç işinde olmazsa olmazlardan bir alettir.

Unknown dedi ki...

sağol dostum önerilerin için ama yazın nefes almaya zamanım olmadığı günlerin acısını brakta çıkarayım ne kaldıki şunun şurasında inan 7 tane iş sırada havalar ısınır ısınmaz koşturmaca başlayacak belkide gece bile yatırmıyacaklar diye korkuyom şunuda söyleyim bakandan korkmasam çok daha gezecem ama korku varya korku makine için çok sağ ol

Unknown dedi ki...

Asım abi bütün emeğinden dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunarım,arkadaşlık bu olsa gerek birimiz öbürünün eksiğini tamamlıyor bu ortamda bundan sonra çok daha faydalı yardımlaşmalarla beraber çalışmalarımızın çok daha kolaylaşacağını şimdiden görür gibiyim.


ayrıca benim limon tuzundan kurtuluşumda sayende oldu diyebilirim kimseye limon tuzuyla inver şurup yapmasını önermem.YAŞASIN TARTAR KREMASI .selamlar.