ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

15 Mayıs 2009 Cuma

akasyalar ve kara kovan

artık arılarda beslemeye son akasyalar açtı yoncalar süper bal salgilamakta havaların sıcak gitmesi ile akasyalar birkaç gün içinde hemen açıverdiler geçen pazartesi arı malzemeleri almak için karşıya gitmiştim giderken sahil kesimlerde süper açmıştı akasyalar dönünce benim arılık etrafındakileri kontrolettim henüz çiçek salkımları belli olmakta idiler bu gün arılığa girdiğimde süper akasya kokusu vardı gittim akasyalığa henüz tam açmadı iselerde arılar oldukça yoğunlukta idiler çiçek açmiş küçük ağaçlarda
kara kovanda besleme yaparsam petek kabartma devam eder besleme yapmayınca petek kabartma işide kontak kapatıyor geslemeya şu anlık sadece kutularda ve yeni analarda devam katlılar ve kara kovanda artık beslemeye bende kontak kapadım.

Hiç yorum yok: