ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

8 Temmuz 2009 Çarşamba

arılarımı tekirdağ yeniçiftlik beldesi türkmenli köyüne ay çiçeğine götürdüm çekmiş olduğum resimler çok belirsiz olduğundan yükleme yapmadım inşallah kontrole gittiğimizde yeniden çekerim ve kovanlarımı götürmek için hazırlarken götürdüğüm her kovandan 1er çıta alarak rüşet kovanlara koydum ve ilave olarak önceki yıldan sakladığım ballı çıtalardan birer adet takviye ederek götürdüğüm kovanlardan aldığım çıtaları kovanların yerine koydum bir kaç gün içinde kendilerinin yapacakları memeleri kesip yerlerine karnıyolun yumurtalarından verecem allah nasip ederse çiftleştirme kutularındaki 3 adet yumurta kapamış analar bir miktar arısı ile kutuları terk ettiler demek oluyorki yumurta kapandığı anda analar kutulardan alınmalı.

4 yorum:

Hüseyin Basri ÇALIŞKAN dedi ki...

selamlar.asım abi yumurta kapandığı anda yazmışsın ben bunu anlamayamadım sanırım ana arı yüksüklerinden ( memelerinden ) bahsediyorsun. abi memeyi gördüğünde açıksa eger ogul vermesin istiyorsan alacaksın anayı yoksa kapandığı anda terk eder bu gayet normal...
umarım istediğin gibi bir ayçiceği sezonu olur ve emeklerini karşılığını alırsın saygılarımla

Unknown dedi ki...

çiftleştirme kutularında yeni döllenmiş anaların yumurtaları kapanınca demek istedim kutular küçük olduğu için ana arıların fazla yumurta atma alanları olmadığından yanına bir miktar arı alarak kutuları terk etmekteler ana arılar.

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Kadıoğlu ayçiçeği iyi verim almanızı dilerim,hayırlı olsun ,kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

abi sağol allah razı olsun inşallah iyi gider ay çiçeği sende yakınlarımda bir yerede olduğuna göre sanada allah bol mahsüller nasip etsin cümlemize hayırlı uğurlu olur inşallah.