ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

24 Mart 2010 Çarşamba

arılıkta yapılan işler

zafer abinin tezgahında olan kovanlarının kendi yerlerine taşınması bulundukları tazgahta başka kovanın oluşu nedeniyle yerlerini az az yer değiştirerek yerlerine herhalde 10-15 günde giderler yada bir kaç gün biraz ilk bulundukların tezgahtan bi uzaklaşsınlar muhteşem abinin denediği giriş yani musluk kısmını kamufle yöntamini deneyeceğim.

arılıkdaki bal sağım odasını biraz daha genişleterek kabartılmış petekleri istif edebileceğim bir tezgah hazırladım nasip olursa önümüzdeki sezon sonu tazgahı birazdaha büyüterek kamufle ederek asitlerle koruma yöntemini düşünüyorum.

üç kasa eski peteği oğul kapanlatında kullanma maksadı ile ayırdım ya nasip
geçen sene cafer abinin kara kovanlarını fenni kovana aktardıydım kara kovanlar bana kalmıştı bunlardan birinde sorun yoktu birinde ise ön ve arka kısımında çürükler oluşmuştu bu çürük yerlerini keserek yeniden yama yapma mecburiyetinde kaldım.


kara denize özgü kara kovanın içinden görüntü bu kovan yek pare ıhlamur ağıcından oyulurak yapılmıştır.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Kadıoğlu ,baharla beraber işler hızlandı,kolay gelsin,iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

evet ilhami abi evet işler öyle yoğunlaştıki gözümde büyümeye başladı sanki bitmeyecek gibi geliyor bana sanada iyi çalışmalar allah yardımcın olsun.