ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

11 Temmuz 2010 Pazar

yağmur ve çiçek




bu gün ara ara yağmur devam etti  arılığımdaki bu çiçek de yağmur yağarken dahi  hiç arı eksik olmadı üzerinden.  geçen sene tohumları sonradan fide olarak söküp değişik yerlere dikebilme maksadı ile kasaya ekmiştim içinden 4 tane fide aynı cam güzeli çiçeği yaprağı gibi desenli oldu ben onları  çekip eve getirdim son bahardı o zaman. dün evin alt kısmında o çiçekleri gördüm hanıma dedimki geçen sene çiçek getirmiştim arılıktan ne oldu aşağıdalar dedi bu gün arılığa gidince çiçeği inceledim tıpkı cam güzeli yaprakları gibi yarın nasip olursa onunda resmini çekip ikisinin karşılaştırmasını yapacam enteresan olan bu video yu çekmeden 10 dakika önce bardaktan boşanırcasına 10- 15 dakika yağmur yağdı yinede çiçeğin  verdiği nektar bitmedi  sulama yapıldığı sürece eylül ayı başlarına kadar nektar salgılamaya devam etmekte.

Hiç yorum yok: