ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

13 Temmuz 2010 Salı

istemeye istemeye öldürmek


öldürmemek elde değil bu gün tam 1 haftadır arılıkta deponun kapısında karşılıyor beni ve kayboluyor  bu gün yine her zamanki gibi arılığa gittiğimde orada yoktu. işlerim biraz kirlenmemi gerektireceğin den üzerimi değiştim arılıktaki kapalı alanı biraz daha büyütmem gerekiyordu yakıcı güneş altında çalışmak öyle yorduki beni depodan bişey almam gerekiyordu  gittim depoya kapıdan depoya girmeye uğraşıyor içerisi bal koktuğundandır  olacak ki deponun etrafından gitmemekte ya boş bulunulurda ısırırsa durum iyi olmaz birde hanım görürse hayatta arılığa gelmez onun gelmemesi benim işlerimin alt üst olması demek tir  bu gün onu öldürmek zorunda kaldım epeyce uğraşıdan sonra öldürdüm onu  ama çokda pişmanlık duydum öldürdükten sonra ama başka çaremde kalmadıydı çünkü gitmiyordu arılıktan.

Hiç yorum yok: