ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

23 Ocak 2011 Pazar

birliğimizin öncülüğünde düzenlenen 2. seminer


İstanbul İli Arı Yetiştircileri Birliği, Şile Kaymakamlığı ile Şile İlçe Tarım Müdürlüğü'nün düzenlemiş olduğu 2.arıcılık eğitim seminerleri

                              
halk eğitim salonuna girdiğimizde ilk önümüze çıkan ata sözü


toplantıda merkez birlik başkanımız bahri yılmaz beyle tanışma olanağı buldum uzunca bir süre sohbet ettik arıcılık üzerine resim karesinde olmayan bu sohbette düzce ve izmit birlik başkanları bulunmakta




muhsin hocamızın uzunca bir sunumundan sonra kapaniş konuşmasından önce soru ve cevaplandırmalar bahri yılmaz ve hocamız tarafından cevaplandırıldıktan sonra ist arı yetiştiricileri birlik başkanımız onur çilenk tarafından yapılan kapanış konuşması ile sonbuldu.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bence faydalı bir seminer di ..düzenleyenlere teşekkür ederim.

İlhami Uyar dedi ki...

Bilgilenme ve yenilikleri öğrenme açısından çok faydalı olduğuna inanıyorum.Bilim adamlarıyla beraber tecrübeli arıcıların fikirlerini karıştırmak ve ortaya yeni fikirler çıkarmak ne güzel bir çalışma.Herkese kolaylıklar diliyorum.

Unknown dedi ki...

gökhan kardeş evet güzel bir toplantı idi yanlız seninle bire bir tanışamadığımıza üzüldüm.
ilhami abicim evet dediğin gibi tecrübeli arıcılar ile fikir alış verişi yeni bişeyler öğrenmek güzel yeniçevre edinmek desen dahada güzel.velasıl arıcılık adına güzel bir gündü.