ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

27 Ocak 2011 Perşembe

oksalik asit buharlaştırma aparatı


oksalik asit buharlaştırma aparatı
Yükleyen arivearicidostu. - Güncel bilim ve teknoloji videoları.
değerli arıcı dostlarım önceden tekli olarak yaptırdığım oksalik asit buharlaştırma aparatı ile koloni sayım çok olduğu için çok zamanımı almakta idi hatta bazı zamanlarda bir günde bitiremediğim de olmakta idi bu vesile ile geçen yıl tekli aparatı yaptırdığım bursadaki mehmet asım gençünal abimizi aradım ve bu konudaki çalışmalarıile bilgi aldım ve bana bu aletin altılısını yaptığını söyleyince bende bu aletten edinmek istediğimi ilettim kendisine fakat önceki yaptığı alet gibi bakırdan olmamasını istedim o da bu isteğimi  sarıdan olabileceğini ileterek imalata başladı ve salı günü elimde oldu aparat bu günde önce denemesini yaptım videodada olduğu gibi sonrasında kolonilerin yarısının ilaç lamasını yaptım sonuçları önümüzdeki günlerde görmek üzere aparat ile ilgili bütün soru ve siparişleriniz için 05324460720 mehmet asım gençünal

3 yorum:

Adsız dedi ki...

usta eline sağlık çok güzel bir aparat olmuş fakat bunu paslanmaz olarak tasarlamak mümkün olmadı mı sarı metal de bakır gibi kalıntı bırakabilir düşünçesindeyim.

Unknown dedi ki...

Asım abi;

senin şu aparat daha çok 1. dünya savaşında kullanılan makineli tüfeklere benziyor,ama hoşuma gitmedi deil,sen memnün olursan bir taneyede ben talip olacağım,paylaşım için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

gökhan zaten paslanmaz bir aparat senin anlayacağın prinç denilen bir madenden ben basit olarak sarı diye tanıtım yaptım.
salih dayı 100 koloninin ilaçlaması 1 saat sürmüyor bile ben teklisinden memnun olduğumdan 6 haznelisini yaptırdım.