ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

17 Ocak 2011 Pazartesi

şimşak'a ziyaret


 salih arıcı ile yusuf şimşağın ziyaretine gitmeyi  önceden planlamıştık o günde bu gün oldu. sabah saatlerinde salih'i aradım müsaitmisin gidecekmiyiz diye okeylenince hazırlığımıyaptım hemen akabında mete akdemir abimiz aradı antı varova altlıkları ile biradet numuna verdim polenlikli olanlarından arılığa gittik dönerken dedim müsaitsen biz arıcıbir kardeşimizin ziyaretine gidecez gelirmisin  oda olur gelirim deyince tuttuk ümraniyenin yolunu onu ofise braktım santral durağından salih arıcı yı alıp ofise geldik  saat 13den 18 ne zaman olduğunu anlamadık paylaşım açısından çok güzel bir gün oldu resimdekiler sakallı arı bakanı selim şimsak,  asım kadıoğlu, salih arıcı, yusuf şimşak,mete akdemir

Hiç yorum yok: