ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

17 Ağustos 2011 Çarşamba

işçi arıdan küçük ana arı

çiftleştirme kutularında önceden aldığım ak deniz ırk larından 1 tanesini kendi ırkında kalsın diye brak tıydım iyide gidiyordu durumları bir kaç kez yavrulu çıta alarak diğer kutulara takviye de ediyordum  bu yüzden onları pekte kontrol etme ihtiyacı hissetmiyordum gayrı ihtiyari kontrol etme ihtiyacı hissettim baktım ana  yok ne  olduysa bilmiyorum.   yaptığım kontrolde önce  ana  bulamadım  yumurtada  yok ama yumurta olmadığı halde sahte ye de kaçmamış  dikkatimi çekti biraz daha dikkatli araştırmaya geçtim aman allah ım işçi arıdan  da küçük ana arı ,
 ilk gördüğümde kanatlı karınca kadar anca vardı deneme maksadı ile varsın dursun  dedim bakalım ne olacak
bu gün yaptığım kontrolde sadece 1adet yuurta gördüm yeni sütlenmiş çok dikkatle inceledim  başka da yumurta göremedim ana arı  boyutlarında gözle görülür bir büyüme var bakalım sonuç ne olur

Hiç yorum yok: