ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

2 Ekim 2011 Pazar

şimşak eyaletine arıcı dostların ziyareti

 yusuf kardeşim dün akşam geç saatlerde arayarak yarın müsaitsen buyur arıcı dostlarımız ziyaretçilerimiz olcak olabilir dedim sabah 11 cıvarlarına kadar arılığımda yapılması gereken işleri hallettim gittim eyalete orada da yapmam gereken işler vardı yerlere rastgele atılmış olan güvelenmiş mumlu çıtaların mumlarını kestim çıtaları çatı altına aldım işim bitince eyalete rüzgardan elektrik üretecek aparatın montajını yapan ustaların yanına gittim bu arada yusuf geldi balların sağıkıp stoklandığı deponun üzerine kurulmakta güneş ve rüzgar dan elektrik üretecleri. ustalar deponun kapısını açık brakınca içeriye arılar doluşu verdiler bende kapıyı örtüp arıların daha  fazla girmesini önlemeyi düşünmedim baş bakandan fırçayı da yedik tabi bu arada bu arada tlf geldi dostlar gebzeden yola çıktılar yusuf ağam başladı hazırlığa
 dostlar geldiler arı bakanının sevdaları sadece arılar değilmiş meğer eyalet bekçisi paşa ilede arası iyi imiş
arı bakanının bir süreden beri kaç kere geldi ise hünnap ın meyve vakti değildi bu gün tam vaktini yakaladı yemekten önce ilk ziyaret yeri hünnap ın yanı oldu.
eyalet baş bakanı yemek borusunu çalınca  zaim abi ile ilk sofraya yerleşen biz olduk arı bakanı ile ilhami abi henüz teşfif etmemişlerdi sofraya
 neyse herkes yerleşti sofraya sofranın biri bize diğeri elektrik ustaları ve şimşağa yemek esnasında bir ara doktordan bahsettim arı bakanım neredeyse boğulacaktı ya tam zamanı idi doktordan bahsetmenin şimdi doktoru brak yemeğe bak ben varım ya doktorun yerine onun yerine  de yerim ben dedi eyvallah dedik bakanın bir ara gözü ne duvarın yakın kısmında biberler ilişti acı seven varmı dedi gidip bir kaç adet koparıp geldi zaim abi ve  kendisi yediler bakan anında bir ter boşaldıki biberin insanı terlettiğinide görmüş oldum.
 yemek faslı bitti çay hazırlıkları başladı etraf dumandan geçilmez oldu yemek biraz fazla kaçırılmış olacak ki herkes hareket halinde
 çay içilirken arıcılık sohbetleri başladı vaktin nasıl geçtiğini anlamadık bile
 hesap ta eyalet baş bakanı bu gün bütün kolon,lerim dizaynlarını yaptırmayı planlıyordu ama ne yazık ki olamadı
 yemek çay faslı bitti çıktık ormandaki arılığa yusuf şimşak bu ormanı arıcı kimliği ile kiralamış ama ne yazık ki arıcılık faaliyetlerinin yapılabilmesi için buraya ne kulube nede kalıcı bir baraka yapma şansının olmadığını anlatmakta bunları bir kenara braklalım elindeki var olan sözleşmesinde körük dahi  yakılamaz yazmakta.
                                         sıra geldi denetimlere arı bakanımız denetim esnasında
 zaim abi aramıza yeni katılan bir arıcı abimiz arı bakanımız çıtayı bu şekilde tuttunmu tamam arıcı oldun diyor ilhami abide körükçüsü
 sıra geldi 16 noya kutuyla ana vermiş eyalet başbakanı içerde huzursuzluk var ilhami abi dediki problem var zaten 2 çıta arı arı bakanımız kontrol etti içerde yeni dölsüz  ana mevcut öldürülüp kutudaki ananın kek li kısmına biraz daha kek ilave edilerek konuldu çıtaların üzerine inşallah hayırlısı ile kabul edilir.
sıra geldi günün finaline eyalet başbakanı elimize birer kavanoz isaklı köyü bali tutuşturdu sağ olsun yedirdi içirdi balımızı da elimize verdi hadi güle güle dedi yolcu etti bizi ne yazık ki kolonileri dizayn etme vaktimiz olmadı.

 
eyalet başbakanından kebapcı olursa arivearicidostu

5 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Asım bey misafirperverlik ve ikramları unutmak mümkün değil,bizde aynısını Gebzede yapmak istiyoruz en kısa zamanda.Saygılarımla.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Asım Abi.

Ne yapalım bu haftayı bay geçtik.Haftaya şartlar ve hava müsait olursa fark yaparız artık.

Her şeyi ile çok hoş bir gündü.

SLM ve Muhabbetle...

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

muhabbetiniz bol, arılarınız sağlıklı, olsun

ARICI KRAL dedi ki...

Sevgili Kardeşim,
bloğunuzu yeni ziyaret ediyorum ve gördüğüm başlık beni çok üzdü.Başlıkta kullandığın eyalet ifadesinin aynısını bölücü terör örgütü üyeleri de kullanıyor. O çakallara her zaman cevabımız "Türkiye Cumhuriyeti, Trabzonuyla, Diyarbakırıyla, Urfasıyla, Edirnesiyle" bölünmez Mermer bir bloktur" olmuştur. Sizden nacizhane ricam bloğunuzda yayımladığınız bu başlıkları değiştirmeniz.... Satırlarıma son verirken bir kez daha hoşgörünüze sığındığımı beyan eder işllerinizde başarılar dilerim.

Saygılarımla

Arıcı Kral

kadıoğlu dedi ki...

ilhami abicim evet güzel bir gün geçirdik sağolsun yusuf kardeşimizden inşallah gebzede de buluşmayı nasip eder.
yusuf kardeşim herşey için çok çok teşekkür ederiz nasip bakalım allah nasip ederse inşallah hallederiz.
zafer abi evet güzel muhabbetli bir gündü inşallah dediğin gibi olsun.
arıcı kral kardeş dediğin gibi türk kardeşliğimizden zerre kadar ödün vermeyeceklerden biriyim eyalet kelimesini ne maksatla kullandiğimi eski yazılarımı okuma zahmetine katlanırsan fark edersin yusuf kardeşimizin yeri kara taş duvarı ile çevrili oluşundan buraya eyalet dedik başkaları farklı bir şey için kullanıyor olması bize yasak getirecek diye bir şey olduğunu sanmıyorum herşey için teşekkür ederim kolay gelsin selam ve dua ile.