ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

27 Şubat 2012 Pazartesi

BOSTANCIDA ARICILIK KURSU

Bu gün kartaldaki işlerimi halletmek için kartala gittiydim otobüsden indim kışın ortasında bu süprizle karşılaştım ilk bahar  geldi gibi. herhalde badem olduğunu tahmin ediyorum çiçek açmış
bu yıl ilk bahar erken geldi derken akşam meterolojininde uyardığı gibi bostancı koprüsünde iken sulu kar yağışı başladığını gördüm. Alemdağa geldiğimde yerlerin beyazladığını gözlemledim altteki resimlerde kışın geri geldiğinin resmi.
 
kartala gidince birliğe uğramamak olurmu birliğe uğradığımda saat 17 cıvarı idi Onur başkanım Ali KANDEMİR  Hocamı beklemekte hayırdır dedim bostancıda birliğimiz arıcılık kursu düzenledi orayı ziyarete gidecez benim gelmemde sakınca olurmu buyur dediler gittik kursu Zırat Mühendisi Veli KARDADENİZ kardeşimiz vermekte bu arada Onur başkanım resim çekmekle ilgilenirken Ali hocam arıcılıkla ilgili genel konular ve kendinin arıcılığa başlaması ve faydalarının sunumunu yapmakta
kurs Bostancıda HALİL ATAMAVCI İLK ÖĞRETİM OKULUNDA düzenlenmekte
okuldan içeri girdik benim en büyük hobilerimden biri olan akvaryum karşıladı bizi 
eh artık okulun akvaryumu kadar olmasa da bizimkide hatırı sayılacak boyutlarada bulunmakta bu resimi ALİ KANDEMİR hocamın isteği üzerine yayınladım. 
sınıfa girdik arıcılıkta kullanılar ve olmazsa olmaz lardan olan gereçleri görürdüydük kısa bir tanışma merasiminden sonra magazincilik işlerimizi

kursa  44 kişi iştirak etmekteler  2012 yılı içinde İSTANBUL arı yetiştiricileri birliğimizin düzenlediği 4. kurs
eve geldiğimde yerler de kar kalınlığı epeyce olmuştu sabaha kadar bu şekilde yağış devam ederseyine 15-20 cm yağmış olur.

Hiç yorum yok: