ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

20 Mart 2012 Salı

karamürsel çamçukur köyü ziyareti

bu gün  saat 12 cıvarlarında Mete AKDEMİR abimiz müsaitsen kara mürsele gidelim diye arayınca canıma minnet olur dedik 13 de buluştuk alemdağda. kurtköy üzerinden koyulduk yola. vardık karamürsel çamçukur köyüne Adem YAMAK kardeşimizin atöyesinde kendisine yaptırmakta olduğum 50 adet ortadan  bölgülü  ana arı üretim kovan larını gözlemledim Mete  beyde anti varova  polenlikli tabanlardan yaptırmayı düşünmekte fikir alış verişinde bulundular Ali ÇELEBİ kardeşimizlede randövi leştik ademin atölyede buluştuktan sonra  çay faslına  Şefki KARADENİZ kardeşin atölyesine çaya davet edildik.
 
 henüz çayları yudumlamadan Şefki kardeş evinin yanında bulunan bır kaç kolonisine bi uğrayalım dedi körüksüz maskesiz 2 kovan açtım kolonilerinin durumları oldukça iyi idi beğendim durumlarını 3 tanede aşı oldum
 Şefkinin atölyede oturup sohbet ettik şefkinin kendine özel kestane ağacından yaptığı anti varova tabanlarını gözlemledik. Ademin yapmış olduğu anti varova polenlikli tabanlarının fotokopisi
 çaylarımızı yudumladık Mete AKDEMİR kardeşimiz in aslında Ali hocaya götürdüğü balı orada ikram edildi kalan kısmıda bizim arıcı yeğenimiz Emin YAMAK brakıldı.internet sözü eyip de Adem kardeş hariçten 2 abimizi de kareye devet etti.
fazlada vaktimiz olmadığından kısa bir zaman içinde işlerimizi halledipdöndük köyümüze Emin YAMAĞA teşekkür ederiz kendisi karelerde yok ama o herzaman gönlümüzde.

Hiç yorum yok: