ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

29 Temmuz 2012 Pazar

arılık ziyareti

 bu yıl ki ramazan dan bişey anlamadım her yıl ramazanda boya işlerinde bir ay boyunca hiç iş olmazdı bu ramazanda neredeyse arılığa gidemez oldum bu gün 9 cıvarlarında ERÇİKA plastik sahibi Ahmet ERÇİKA aradı müsait sen arılığına gelecem çalıştığım yer arılık cıvarında olduğundan buyrun gelebilirsiniz dedim saat 11 cıvarlarında geldiler yeni sistem köpük altı plastik ortadan bölgülü ana kutuları üretmeye çalışmakta artısı eksisi üzerinde fikir alış verişinde bulunduk benim üsten yemlikleri beğen di  küçük ana kutularının eksilerinden bahsettim kendisine
makineyi otomatiğe ayarlayıp yerine geçerken enteresan pozlar oluşmakta tam hazır olmadan objektife yakalanmak  resimdeki yanımda olan kardeşimiz kesme kalıpçı Ömer ARSLAN  ve Ahmet ERÇİKA abimiz kendilerine ziyaretlerinden dolayı çok teşekkür ederim ramazan dolayısı ile kendilerine ikramda bulunamadım yermi öğrendiler inşallah ramazandan sonra telafi ederiz bir kaç tane numune arı kaçıran braktı fakat resimleme fırsatım olmadığından yayınlayamıyorum. CİVAN arıcılıktan Ali CİVAN kardeşimde numune formik asit buharlaştırma aparatı yolladı şu an hava ısıları 30 derecelerin üzerinde uygulama şansım yok gerek tlf la gerek mail ile soran kardeşlerime uygulama esnasında yayınlamak üzere şimdilik kusura bakmasınlar.

Hiç yorum yok: