ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

13 Aralık 2012 Perşembe

MUM YAPIŞTIRMA APARATI,İZMİR TABAN VE ERÇİKANIN ANA ÜRETİM KUTUSU

bu gün tokattan gelen mum yapıştırma aparatını ptt den aldım Hasan YILMAZ kardeşimize teşekkürlerimi sunarım
arılığa gittim açtım aparatı oldukça iyi gözüküyor kullanım denemesi yapılmış tekrar teşekkür ederim



allah cc nasip ederse vakti zamanı gelince uygulamayı yaparken yeniden yazışmak üzere
geçtiğimiz pazartesi İZMİR arıcılıktan numune olarak gönderilen tabanı aldım kovanlara uygulamak bu güne nasipti yine eski polen tuzaklı kovanlardan birine taktım.
tabanın ve musluğunun kovana monte edildikten sonraki görüntüsü oldukça  güzel tespit ettiğim eksıklıkleri imalatçı arkadaşım Ersan beye ilettim inşallah önümüzdeki günlerde eksıkliklerin giderilme sözünü aldım.
 hoşuma giden tarafı taban ızgaraının yani deliklerin tamama yakına yayılması. varova açısından mükemmel
bir durum.
ERÇİKA plastığın ürettiği ana arı üretim kutusu daha önce getirildiydi geçen hafta ARI EVİ Ercan ile yeni ürettiği 8 adet plastik çıtayı yollamıştı bana  bu gün inceleme şansı buldum  
 Ahmet ERÇİKA' ya da ilettiğim gibi şu üstlük gözenekli oluşu sebebiyle ana arı kokusunun iki tarafı da yayılacağından birinden biri ana arının yaşama şansı olacağını sanmıyorum hatta kontrol sırasında kapak komple karkacağından sorun olacağı ap açık ortada
şurupluklar mükemmel oldu eksiklikler giderilince ana arı üretimi için iyi olacağını düşünüyorum.
bu gün yine yeni gelen çıtalara mum takma şekli ile deneme yaptım 
 iyide oldu sanırım yanlız bir fazlası ile çıtanın küçük olması sebebiyle orta direğin gereksiz olduğunu düşündüğümden
gereksiz olan orta direği kesip kaldırdım bu şekilde daha mükemmel olacağını düşündüğümden.bu minik çıta  bayağı işe yarayacak hele kendi anasını kendi üretecek arıcı dostlarımız için mükemmel bir ana arı üretim  kutusu eksiklikler giderilince.

Hiç yorum yok: