ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

3 Mart 2013 Pazar

ER KOVANA VERDİĞİM SİPARİŞLERİM BU GÜN ARILIĞA TESLİM EDİLDİ.

 sanal ortatamdan tanıdığım er kovan imalatçı kardeşler benim Rizeli hemşerilerim kendilerine plastik tabanlara monta edebileceğim kuluçkalıklara  ihtiyacım olduğunu söyledim aradaki mesafenin uzunluğu biraz sorun olmaktaydı allah rahmet eylesin ümraniyede bir yakınları vefat etmiş oraya taziyeye gelirken benim siparişlerimde getirilmiş oldu herşey iyide gelen katlara ben hiç resim çekmemişim neyse Ekrem abi ile birlikte Celal çekti nasıl olsa bizim resmimizi bir yerlerden bulur alırız allah nasip ederse
 evet Reşadiyedeki arılığıma gelip de burada resim çekilmeden gitmek olmaz dı yani
 Celal kardeşimizi yolcu etmeden bir resmini çekeyim dedim arabadan anne ve babası da gözükmekteler.

evet er kovandan plastik tabanlara uygulama yapacağım kuluçkalıklarım bu gün arılığıma teslim edildi



Hiç yorum yok: