ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

27 Ağustos 2013 Salı

fransaya ana ıhracı ve dünkü varova ilaçlamasının sonucu

fransada ikamet eden aslen Trabzonlu Kamil ÖZDİN fransada amatör olarak arıcılık yaptığını ve arılarının aşırı melezleştiğini ve çok saldırganlaştığını değiştirmek için türkiyeden ana götüreceğini isteyince her bir şekilde bana ulaştılar sezonu kapattığım halde kolonileri birleştirerek kendilerine 2 adet karniyol f1 ana verdim hep bizmi dişardan alacaz bizim kızlarda artık ihraç edilmekte.
 dün akşam 8cc asit verdiğim kolonide yine oldukça fazla döküntü olduğunu gördüm kayıtlarıma baktım meğersem bu koloniye hiç ilaçlama yapmadıydım

yakın çekimde bakıldığında sayım yapmadım ama oldukça fazla birde trakyaya  giden arılarda varova yok demek mümkün değil he ne olursa olsun siz gezginci arı olmasanız köyünüzde yakınınızda gezginci arıcı varsa mutlaka  sizede bulaşmış olma rizikosu yüksek bu yüzden mutlaka korunma tedbirleri almalısınız. yeni sezon hazırlıkları başladığı bu günlerde bütün arıcı dostlarımıza kolaylıklar dilerim.

1 yorum:

yüksel özsoy dedi ki...

Abi fransada yaşayanın yanında yine trabzonlu Hüseyin amca benden selam getirdimi.:-) Kolay gelsin abi.