ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

11 Kasım 2015 Çarşamba

kasım ayının 11 de kovana polen girişi

11/11/2015 salı arıların polen taşımaları görülmeye değerdi üstelik hava kapalı ve güneş siz olması bu şekilde polen girişi yavru oluşmasının tetiklemesi anlamına geleceğinden koloni başına 200 gr cıvarında kek verme ve sonrasında da az biraz sıvı beslemem gerekir sebebi ise kış stoklarının sırını açmadan verecekleri ile yetinmeleri.
dün arılığa gittiğimde kovanın önünde arıların biriktiğini gördüm yağmamı var yoksa bir şeymi diye baktım ana arı dışarda üzerine kümelenmişler aldım anayı koydum içeri bir kaç saat sonra uçma tahtasının üzerinde ölü olarak durduğunu gördüm kovanın kapağını açtım acaba yeni anamı yaptılar diye bakmak için ama gördüğüm manzara kovanın anasız olduğunun işareti idi video sunu çekip paylaşmak istedim sonrasında 2 gün önce yağmalanırken son anda farkına varıp kapadığım 3 çıtalık koloniyi kattım sarmısak da sürerek braktım bu gün sorunsuz bir şekilde birleştiklerini gördüm.

Hiç yorum yok: