ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

9 Şubat 2016 Salı

OKSALİK ASİT UYGULAMALARI

geçen hafta çarşamba perşembe günü kendi kolonilerimin oksalik asit buharı ile varova mücadelesini yapıp bitirdim di .
bu günde bozhane köyünde Osman GÜL abimizin  kolonilerinin oksalik asit buharı ile varova mücadelesini yapıp bitirdim

Osman GÜL abimizin arılığından görünüm.

ayrıca yine bu gün Abdullah ALTUN kadeşimizinde kolonilerinin oksalik asit buharı ile varova mücadelesini yaptım nasıl olduysa resim çekme fırsatımız olmadı.
yine daha önce benim arılığımda yanımda kolonileri olan Cemalettin kardeşimizin kolonilerinin de oksalik asit buharı ile varova mücadelesini yaptım.etrafımdaki kolonilerin de varova son darbeyi yaparsam ağustoz ayına kadar varova derdimiz kalmamış olur bu şekilde.yine yakın çevremde 2 arılık daha mevcut onları da nasip olurda uygulamasını yarın yaparsam allah cc lühünün izni ile bahara sorunsuz girmiş oluruz inşallah.

2 yorum:

ÇAYLI dedi ki...

slmlar abim

Unknown dedi ki...

ve aleyküm selam mehmet kardeş.