ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

8 Eylül 2017 Cuma

2017 nin kek yapımı









bu gün arılarım için kek yaptırdım önceki yıllara nazaren bir değişiklik yaparak önceki yıllarda kek yaptırırken sadece limon katmakta idim bu yıl APİPARK firmasınıkn kendi ürettiği keklerden bayağı bir kolonim de denedim oldukçada memnun kaldım özelliklede ana arı üretim kolonilerimde  genel kolonilerime  yapacağım keke ApiProtein katmayı uygun buldum 




sağolsun ercan kardeşimiz bu isteğimizi kırmadı   
                               bir kısım kek yapılırken 2 çuvala 7 kg ilavede bulunduk




 sağolsun onur başkanım ziyaretimizde bulundu arılardan önce yaptığımız kekin tadına baktı kendi deyimi ile süper oldu dedi
bir kısım yaptığımız kekede 50 kg yani bir çuval pudra şekerine 7 kg protein ilave yaparak hazırladık kekimizi mevlam hayırlısını nasip eder inşallah


bu yıl her ne kadar da mevsim kurak geçmedi isede çok az dahi olsa ağustoz ayı ve eylül aylarında nektar akımı oldu ama polan olmadı apıyem verdikten sonra yavru alanları bayağı genişledi arılar gerek keki gerekse var olan ballarını yavrulara mama yapıp yedirebilmeleri için açaip yoğunlukta su çekmeye başladılar.

Hiç yorum yok: