ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

12 Ağustos 2008 Salı

yine eşek arıları

.....4 günden beri boya işini yaptığım ev cıvarı sanki eşek arısı cenneti evin önünde incir ağacı var içi kovuk ona o kadar güzel yuva yapmışlarki yuvanın dış duvarlarının dış duvarlarının güzelliğine bakın reyt sinek savarla içeride olanları öldürdükten sonra dokunmayla duvarlar yıkıldı
....içeriden gelin pastası gibi dört katlı dalaklar görüldu bunun içindeki yavrular çıkaydı değil bir kovan mahallede arı kolonisi brakmazdılar .....önceki gün kurduğum tuzağa 60 ın üzerinde eşek arısı yakalanmış. birde videoda göstermeye çalıştığım yuvayada reyd i sıkarak o yuvayıda yok ettim bu arıların bulunduğu yerle benim arılık arasında 500 mt mesafe bulunmakta. yanlız benim başım sarıcalarla dertte 5 tane kafes kapan kurdumsa bile ne kadar yakalanırsa bir o kadar daha artış gösteriyorlar pet şişeyi üst kısmından kesip ters vaziyette üzerine monte ettim içine ekşimiş şurup döktüm bu yıl ekşimiş şuruba rağbetleri yok
.....

3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Eşek arısının yuva resimleri ikiside süper.İlk kagıdı bulanlar eşek arısıymış,Selahattin abi söylemişti.Yuvayı kagıttan yapmışlar.

Adsız dedi ki...

sayin asim kadioglu.Tüm doga dostlarina selamlar.Sari arilarla ilgili bilgi aktarmak istedim.ben Mustafa kisla.Almanyanin kiel sehrinde yasiyorum ve bende aricilik yapmaya calisiyorum.Buradada esek ve sari arilar var.onlardan kurtulmak icin, yaptiginiz tuzaklara bira ve kola´yi karistirip dökerseniz onlardan daha cabuk kurtulursunuz.kolay gelsin.selamlar.

Hüseyin ALTIN dedi ki...

SELAMÜN ALEYKÜM
BENİM DE BAŞIM DERTTE
BUNLARLA
ANA ARIMI DAHİ ÖLDÜRDÜLER
ALLAH'A EMANET OL
KAL SAĞLICAKLA