ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

25 Mart 2008 Salı

ARICI DOSTLARIN BULUŞMASI

evet değerli arıcı dostlarım oğlumun askerlik yemin töreni münasebeti ile gittiğimiz ıspartada akşam kalacak otel bulamayınca yakın ilçelerdeki otellere yönelmek zorunda kaldık ve eğirdir de otelde yer bulduk rezervasyonu tlf la yaptırıp. oraya giderken değerli arıcı dostum ŞÜkru hocam aklıma geldi kendileri cuma günü orada olacağımızı zannedip beni aradıydı bende kendilerini arayıp eğirdir e giyor olduğumuzu bildirdim sağ olsun kendisi bizleri misafir etmek istedi biz 4 kişi idik vede otelden yerimizi ayırtmış olduğumuz için rahatsız etmek istemedik ve kendileri ile aramızdaki mesafe 35 - 40 km ye düşmüştü yatsı namazı kılarken telefon kıpraşmaya başladı selamdan sonra baktım sayın müdürüm aradım ve namazda olduğumu kendilerini 10 dk sonra arayacağımı söyleyip kapadım namaz çıkışı aradım 20 dk sonra oradayız demezmi otele çıkıp makineyi aldım indim dükkanları dolaşırken birde baktım iki kardeşimiz belirdi ben oraları iyi bilmediğim için ev sahipliğini onlar üst lendiler sonuçta bir pasta hanede oturup sohbet ettik iki arıcı dostumla müdürüm AFYON- SÜTÇÜLER ilçesi AYVALI PINAR kasabası lise müdürü ŞÜKRÜ KOCA ve okul çalışanlarından MEHMET DUYSAK abimiz le birlikte şu an hobi olarak arıcılık yapmaktalar inşallah ileride haha detaylı arıcılık yaparlar.
değerli dostlarım ıspartaya giderken yol boyunca badem ağaçları olduğunu zan nettiğin bir çok çiçekli ağaç gördüm ama hiç kovan göremedim sadece eğirdire giderken bir yerde sayısı 10 bulmayacak kadar kovan gördüm aslında eğirdir elması meşhur olan bir yer ama ne yazıkki ilaçlama sebebiyle arıcılık yok denecek kadr az .
arı sevdalısı olmamız sebebi ile bütün çiçek olan yerlerde arı ararız ya sadece ıspartada valiliğin önündeki parkta otururken süs çiçeklerinde arıların dolaştığıni gördüm ayakları polen dolu vaziyette ama makinenin aziz liğine uğradık çektiğim resimler belirsiz.
değerli hocama davetime icabet ettiklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum kendileri ile daha daha fazla konuşabilmeyi isterdim yol yorgunluğu uykusuzluk vede birde merasim sırasında çekim yapabilme amacı ile iyi bir yer tutma telaşı birde askerlerin o erbise altında hepsinin bir birinin aynı olması tanımama görememe görüpte çekim yapabilme telaşı 8 bin cıvarı asker iki misli ziyaretçi küçük bir mahşer günü tören bitmeden nizamiyeye gidip ortalık karışmadan izin kağıdını alma velasil yorgunluk had sahfada idi sayın müdür üme fazla zaman ayıramadığım için inşallah beni bağışlar saat 21 30 gibi ayrılmak zorunda kaldım inşallah bu dostluğumuz sanal alemde artarak devam edecektir .
eğirdir küçük bir yarım ada hatta ada olan kısmı da var görülmeye değer buram buram tarih kokan bir yer hatta gölün bir tarafında müthiş bir fırtına diğer tarafı ise süt liman adadın bir tarafından 9.30 gibi girdik diğer tarafından çıktığımızda saat 12 cıvarları idi
eğirdir kalesinden görünüş
eğirdir kalesinde bir tarih

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

oğlunuza görevinde başarılar ,hayırlı teskereler dilerim.Müdür beye ve yardımcısınada misafirperverliklerinden dolayı teşekkürler,sağolsun.