ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

28 Ocak 2011 Cuma

dünkü oksalik asit uygulama sonuçları ve köpük ana kutu gövdeleri

dün  yapmış olduğum oksalik asit uygulaması yaptığım kolonilere 15 gün kadar önce yine uygulama yapmıştım dünkü uygulamada yine  bazılarındavarova ölüsü olduğunu gözlemledim
bu da da demek oluyorki ya kolonilerde  yavru mevcudu vardı bu yüzden varova mevcudu  bulunmakta yada tek uygulama yeterli olmamakta
üst kısımdaki resimler önceden uygulama yaptığım ve dün ikincisini yaptığım kolonilerin görüntüleri
bu da benimoksalik asit buharlaştırma aparatım işleri okadar pratikleştiki  ortalama1 saatte 50 nin üzerinde kolonin ilaçlaması yapılabilmekte
evin yakınındaki mobilyacı okan kardeşim dükkanı kapatınca 16 adet ana kutusu nun  kapakları tabanı şurupluğu olduğu halde gövde kısımları yoktu bende deneme olma maksadı ile 16 adet kutunun gövde kısımlarını köpükten yaptım taban tahtasına deniz tutkalı ile yapıştırdım bakalım nasıl olacak
                                                       üzerinde yemliği konulmuş halde
bu da tam teşekküllü bitmiş vaziyette içine arı konmaya hazır vaziyette inşallah hayırlısı ile kullanışlı olur

2 yorum:

Adsız dedi ki...

asım bey bir yerde okuduğumda oksilit asit uygulamasını bir kere yapın diyordu sen ikinci kez yaptığını söylüyorsun zararı yok mu ..

Unknown dedi ki...

sıvı olarak uygulanın 1 kere uygulaması ön sıvı olanın uggulamasında görülmekte olan bazı olumsuzluklar bunda olmamakta sıvı uygulamada asitin değdiği yerlere en az 15 gün arı yanaşmamakta bu uygulamada kovan açma arıyı üşütme problemleri olmadığından 2 kere uygulamada problem olacağını sanmıyorum.