ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

2 Şubat 2011 Çarşamba

istanbul'da kar

istanbul'un kışı bu yıl bu kadar herhalde istanbul'un hemen hemen en yüksek bölgesi olarak yöremiz yağan kar sadece yerlerin ve çatıların beyaz laması ile geçti  herhalde şubat ayının ilk günü sabah saatlerinde yağan kar sevin dirmişti beni namaza kalktığımda henüz kar yağışı başlamamıştı saat 07 20 cıvarlarında dışarı baktığımda beyaz lamıştı etraf inşallah biraz yağarda en azından mikrop kırılır diye düşünmekte idim ama yaradan bize bu kadar nasıp etmişti kar bunada şükür ama havanın soğuk olması münasebeti ile nadir bir sene dirki 20 günün üzerinde arılarımız salkımda lar bu da beni sevindiren kısmı önümüzdeki haftadan itibaren meterolojinin verilerine göre havalar ısınmakta inşallah bütün  arıcı dostlarımızın kayıpsız ve varovasız bir şekilde bahara çıkmış olmalar.dileklerimle. ben elimden geldiğince yöremdeki arıcıların oksalik asit buharı ile kolonilerini ilaçlamalarını yapmaya çalıştım inşallah'da hayırlısı olur.diğer blogcu kardeşlerimin yayınladığı karlı resimler ile idare edecez gibi bu yıl. ama şunu da unutmadım mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır.

Hiç yorum yok: