ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

16 Kasım 2007 Cuma

15 çıtalık oğul

bu oğul 2003 yılında hediye edildi bana ama anası ya ödürüldü ya dölenmeden dönmedi sonuçta anasız kaldı veren amcanın o tarıhte günde onlarca oğulu oluyor 19 mayıs günüydü arıcı öğretmen kerim YENER'le gittik o amcanın yanına dedim amca senin verdiğin oğulun anası zayi oldu küçük bir oğul daha verde o arıyı kurtarayım bak bulabilirsen alırsın dedi arılığın içini dolaşmaya başladım yok özür dilerim önce şunu belirtmeliydim iş erbiseleriyle idim dolaşırken gömleğin cebi yakınlarına bir arı kondu baktım ana arı yavaş yavaş cebe doğru yönlendirdim ve elimi cebin üst tarafına tutarak hocanın yanına gittim hoca hadi gidelim dedim biraz daha duralım felan ama olmaz hadi işe geç kalıyom dedim ve arabaya bindik biraz ilerledikten sonra cebimde ana var dedim elini elime vurdu ana uçtu cama kondu kağıdı kulah yaptı koydu içine benim arılığa gelince kibrit kutusuna koyduk çok az aralık brakarak koyduk çıtaların üzerine ve oradan ayrıldık akşam üzeri arılığa gittim sabırsızlık ya bakim dedim kovanı açtım kutuda ana yok eyvah dedim ortalardan bir çıta çektim baktım ana içinde dolaşıyor. böylece bu arıyı yeniden kazandık

1 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Sayın kadıoğlu biz ana arıyı kovanın içinde çıtaların üzerinde zor görüyoruz,ana arının tekbaşına senin cebine girmesi enteresan demekki arılarla aranda gayet güzel bir iletişim var bunun kıymletini bil çünki beni habire iyneliyorlar.Baki selamlar