ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

8 Mayıs 2009 Cuma


yusuf şimşak eyalet surları olanca hızla devam etmekte arasıra 10ar günlük ustaların cenaze molalarıda olmassa işimiz bitince akşam okunmak üzere idi götürdüğüm kapanları geçici olarak tepede bir yere braktım olmazsa sonra ağaçlara kurarız.
 
bu gün ne tsadüftürki her seferdeki gibi bu günde ikindi olak üzere  şimşak cumhuriyeti yusuf şimşak eyaletine hem kapan kurmak hemde arıların kontrolü için gidebildik genel bir kontrol edip çıta isteyenlere çıtalarını verdik şuruplarını da verip kapadık. diğer baştan şu an yusufun başında durduğu kovana sıra gelene kadar analara ihanet girişimi yok sıra buna geldı açtık kovanı dölsüz ana harıl harıl dolaşmakta çıtayı kontrol ettik 2-3 anadaha çıkmış  memelerden çıtalar kontrol edildıkçe ana sayısı artmakta bir çoğuda çıkmakta hatta kestikçe elimizde doğmalar. arılı yumurtalı 10 un üzerinde çıta var hemen hemen her çitada üçer beşer meme var kestikçe doğuyorlar ana adayları bir o kadarda yeni sütlenmişler var ne şimşağın aklına geldi olayı resimlemek nede benim çıkmamış memelerden bir kaç tane alacam diye ayırdım koyduk bir kovanın üzerine bir çoğu doğdu.ali türkün ordan aldığım dölsüz anayı dün ve bu gün kovanda göremedim belliki halletmişler yani sonuç olarak dölsüz anayı kovanlara kabul ettirmek olanaksız gibi.

1 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Asım abi jenter aleti otomatik olarak üretim yapar sen ne yaptın da tutmadı o memeler:)Ayrıca bizim yerli kızları boyayıp bu alman kızıdır diye seni kandırmış olmasınlar nerden çıktı bu:)