ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

15 Ekim 2009 Perşembe

denetlenme zamanı

hep biz denetleyecek değiliz ya ara sırada denetlenmemiz lazım herhalde zaferabinin de blogunda yayınladığı gibi siyasi partinin birinden seçimde kullanılmış bez afişler branda afişler yani şimdi partinin işine yaramıyacak ama benim işime yarayacak oldukça yüklü malzeme mobilyacı okan kardeşin orada ana kutularının çıtalarını yeniliyordum öğle ezanı okununca camiye gittim namazdan sonra partinin belde başkanı ile karşılaştık kendisinden bez afişlerden istemiştim önceki zamanlarda dedi afişleri atacaktım sen aklıma geldin bak işine yararsa al gittik işime yarayacak malzeme oldukça yüklü miktarda kimini çuvala doldurdum kimini katladım tam bu sırada bizim hızır dostum zafer abi aradı biz atölyedeyiz sen neredesin dedim felan yerdeyim ama namaz kılmamışız dedi dedim cami yanınızda kıl dedim namazı fakat kılmamışız olayı 2 kişi olduklarını anımsattı bana bende onlar namazı kılana kadar hazırlıkları yaptım afişlerin sopalarını çözdüm toparladım bir araya sağ olunlar geldiler nazmi apaydın abimizle. arabayı binanın altında müsait bir yere koyarak çıktık binaya asansöre doldurduk malzemeleri oradan arabaya vede arılığa ilk öncedeponun üzerine uygun barandayı bulup orttük
çatıda ikende nazmi abi ile zafer anlayışlının resimlerini çektim benim makine yine ayvayı yedi kaldık yine tlf a. nazmi abi ve zafer abi iş arkadaşları.
çatıyı örttükten sonra öncelikle zaferin kovanlarında nazmi abiye canlı canlı brifing verdik yani arıcılığı biraz şırınga ettik nazmi abiye
nazmi abi arılı çıtayı eline almış ama sanki emanet gibi ama olsun ilk seferde bukadarıda büyük başarı verilen brifing de arıcılıkla ilgili herşey gösterildi nazmi abimize ana arı işçiarı kovana ana verilişi erkek arı çıkmamış yumurtalar işçi arı yumurtaları ve ana memesi önemliside çok yakın oturmaktayız bir birimize birimiz taşdelen semtinde birimizde alemdağ semtinde
aylardan sonra neyseki arabamız arılığın önünde gözüktü yine

önümüzdeki sene nasip olursaruşet kovanda ana döllendirmelerini yapmayı düşünüyorum amabunların yeterli olmayacağını düşünerek resimdede görüldüğü gibi 2 kat olarak kullandığım ana kutularını birleştirerek tek kat haline getireceğim vede ona görede çıtaları hazırlamaya çalışıyorum

okan kardeş sağ olsum malzemeleri kesip hazırladı banada bir araya çakmak ve zımbalama işi kaldı anlamadığım taraf ben resimlerin çoğunu zafer abinin blogdan aldım fakat resimlerin özimlemeleri yok.

Hiç yorum yok: