ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

5 Aralık 2010 Pazar

fırtına ve ana kutularının arılığın içine taşınması

28 kasımda arılıkları kış moduna sokmuştum fırtına 2 arılığın önlerindeki örtüleri söktü. bu gün bu iki arılığın önlerini daha sağlam bir şekilde yaptım eskisine nazaren çok daha da sağlam olduğunu düşünmekteyim
örtüsünü söktüğü 2. kısım arılık.  ağaçta ki karakovan  nı düşürmedi yanlız bir alt kısmında tuzak kovan vardı onları tezgahı ile birlikte söküp attı
bu gün uzun süre yapmayı planlayıp da yapmaya cesaret edemediğim  yedek ana kutuları ile 2 adet dışarda olan 2 kovanımı arılıkların içine taşıdım. resimdede anlaşılacağı  gibi önlerine brandadan bir parça keserek önlerine zımba ladım yani kovandan çıkar çıkmaz uçabilmelerini önledim ve aynı zamanda güneşin girişlerine direk yansımasını  önlemiş oldum
ve analığın yerlerini kamufle ettim ki tarlacı olan arılar uçuş dönüşlerinde yerlerini hatırlamamalarını  sağladım. hayırlısı bakalım sonuçlarını görecez.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Asım abi arılık çok güzel görünüyor.Nazar deymesin maşallah
Abi kıraliçelere sahip çık.
Onlar servet , arılarımızın gelecegi. Selamlar Olsun
Şeref KORKMAZ

Unknown dedi ki...

şeref kardeş aleyküm selam evet güzel görünüyorlar koruma amaçlı çatı altınaaldık işte

Mustafa Yılmaz dedi ki...

abi selamlar. kutunun birine talibim arısıyla .slamlar

Unknown dedi ki...

inşallah nasip olursa bahar gelip de dolduğunu bi görelim