ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

24 Aralık 2012 Pazartesi

ARILIKTAN

 dün arılığa bal almak maksadıyla uğradım arılıkta evin oralara rağmen kar oldukça fazlaydı.dün ikindiden sonra yağan yağmur bayağı karı eritti evin etrafında hiç kar kalmadı ama alt resimde de görüldüğü üzere arılıkta bayağı kar mevcudu bulunmakta.
bu günde öğle saatlerinde ARIEVİ Ercan BEKTAŞ aradı abi misafirlerin var dedi evdeydim buyursunlar dedim yok illede seni arıliğa istiyorlar bindim motora gittim arılığa ardımdan baktım Ahmet ERÇİKA VE Ömer ARSLAN indiler arabadan önceki ana kutularında yayınladığım eksikleri  ilettim yapmayı düşündüğü plastik çıta,ana kutularında ki büyütmelerden bahsetti velasıl Ahmet abinin elindeki defterde proje aşamasında bayağı yeniliklerin olduğunu gözlemledim.bu yıl koca yemişten nektar akımı kasım sonlarına kadar devam etti bu yüzden kolonilerde ömrünün son demlerine gelen tarlacılar kovan içinde aşırı ölmüşler bunları dışarı atmaya çalışanlardan da bayağı ölüm oldu karların üzerinde bayağı bir arı ölüsü mevcut idi Ahmet abi bu ölü çok değilmi dedi ben az bile dedim 7-10 çıta arasında olan kolonilerde gördüğün ölümlerin sorun olmayacağını söyledim eh artık haftaya bende allah nasip ederse iyadeyi ziyaret düşünmekteyim fabrikalarına .

Hiç yorum yok: