ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

20 Kasım 2015 Cuma

kolonilerimde daraltma ve beslame işlemleri

bu gün itibarı ile kolonilerim den kekleri topladım ve yarın itibarı ile destek leme şuruplama larına başlayacam 
 şu anda kolonilerim stokları kışı çıkarabilecek  düzeydeler ama özellikle  şunu belirmeliyimki  benim çalıştığım ırkın karniyol olduğu için karniyolun  yumurta atması kolay kolay kısıtlanamaz ancak stokların en üst düzeye çıkarılmalı ki yumurta atma olasılığı azami şekilde önlenebilsin
 artık pastırma yazının sonuna geldik sayılır 3 gün öncesine kadar nektar ve polen akımı vardı 2 gündür de bunlardan eser kalmadı sayılır kendi kolonilerimin bitirmeyenlerinin keklerini toplarığım gibi körükçümün küleri de topladım ve körükçümün sondan bir önceki varova mücadelesini de yaptım
arıların çok az miktarda sardıkları  çıtaları çekerek sadece arıların tamamını sardığı şekilde ki çıtaları brakarak resimlerin tamamında görüldüğü üzere sıkıştırmalarını yaptım.

Hiç yorum yok: