ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

24 Kasım 2016 Perşembe

APİ- İSTANBUL ARI ÜRÜNLERİ VE ARICILIK EKİPMANLARI FESTİVALİ

yüce mevlama sonsuz şükürler olsun ki bizleri bu günlere ulaştırdı festivalin ilk günü olmasına rağmen dolu dolu bir gün geçirdim bu da sevgili eşimin şansına diyelim çünkü böyle bir organizyasona ilk defa katılmakta
 bu yıl sevgili eşim'e de ayrıca çok teşekkür ederim bu seferki festivalde biraz daha özgür oldum namazlarımı kaçırmadım standa bağlı kalmaktan kurtuldum.
 rize birlik başkanım Abdul Ahmet TOPÇU  kendilerine teşekkür ederim bizi onurlandırdığından dolayı çok teşekkür ederiz
TAB türkiye arı yetiştiricileri merkez birlik başkanım Ziya ŞAHİN yönetim kurulu üyesi  Düzce birlik birlik Cafer KABAvve tınkon organizyasondan Ünal kardeşimiz standımızı onurlandırdıklarından dolayı kendilerine çok teşekkürler ederiz.

1 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Asım Abim
Selamün aleyküm
Çalışmalarınız hayırlı olsun.
Standınız küçük fakat işlevi çok büyük görünüyor. Mevlam muvaffak kılsın.
Özellikle arıcılık işleri tek olmuyor. Yengemin yüreğine sağlık.
Festivalle ilgili daha çok palaşım bekliyorum.
Selam, saygı ve muhabbetle...