ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

19 Şubat 2017 Pazar

19 şubat itibari ile kolonilerde son durum

4 ay kadar oldu koloniler ile ilgilemedim sebebi ise arılığı kasım ayı başlarında yeni yere taşıdım yeni yer aslında eve diğer yere göre biraz daha yakın ama ters istikamette olduğu için ulaşım sıkıntısı yaşamaktayım malum aralık ayı içinde motorumu depoyu kırararak çaldılar  bu konu moralmen de olsa madi olarak da olsa bayağı sarstı beni geştiğimiz hafta bir kısmına oksalik asit buharı olarak mücade ettim bir kısmı na yetmediydi vaktim 
bu gün Hüseyin YILMAZ  kardeşimle namıdeğer törükçümle önce evde 1 teneke donmuş ayçiçek balını buzdolabı poşetlerine koyduk sonrasında gittik kolonilere dağıttık bazılarında da küçük çaplı bir kontrol yaptık yavru başlamış açık kapalı bayağı yavrulu alanlar mevcut
 bazılarında orta kısımlarda yavru alanları oldukça açılmış bu arada fındıklardan kayda değer polen gelmekte
kolonilerin güçlerine göre 1 er 2 şer poşet donmuş balı taktim ettim  4 ay arılığa uğrayamamak bana bayağı koloni kayıpları yaşattı canım sağolsun veren mevlam alam da yine mevlam bunları verdiği gibi yine verir inşallah 

Hiç yorum yok: