ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

13 Ocak 2008 Pazar

ARILARI SIKIŞTIRMA

bu yıl kovan mevcütlerinde çok anormal durumlar var 7 -8 çıtayla sıkıştırdığım kovanlar şimdi en fazla 3 çıtada arı var birde geçtiğimiz yıllarda bu mevsimlerde avuç içi kadar yerlerde devamlı yavru mevcudu olurdu bu gün 16 koloniyi tektek elden geçirdim inanın hiç birinde bir tane dahi yavru görmedim.
oysaki geçen yıllarda arılara kek bal verince mutlaka yavrulu bir alan bulunurdu bu yıl bir fazlasını yaptım polen dahi verdim ama yavru yok. bu gün havanın güzel sıcak olmasından istifade ederek sıkıştırmalarını yeniledim 16 kovandan 20 çerçeve çıkararak dahada sıkıştırmış oldum.

2 yorum:

muratakın dedi ki...

Sayın Asım Kadıoğlu:

yazdıklarına göre acaba diyorum kış daha uzun mu olacak.
önceki yıllara göre yavru olması gerek diyorsun.
Haydi hayırlısı bakalım, kek verdiğin iyi olmuştur belki.
Saygılar.

Unknown dedi ki...

abi keki blog u takip ediyorsan taa aralık ayında vermiştim