ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

29 Haziran 2009 Pazartesi

28 haziran arılık mesaisi

bu gün trakyaya götüreceğim kovanların altlarına havalandırma delikleri açtım ve 25 kovan ı aktararak içerlerinde düzenlemeler yaptım bal durumu çok iyi sayılmasada fena değil bu gün dikkatimi çeken bir olay akım olmadığından dolayı olsa gerek bütün kovanlar saldırgan dılar istisnasız hangisini açtımsa hepsi aynı ilk bahardan bu güne kadar karnıyılları açarken inanın bir kere dahi olsun maske takmadım ama bu gün maskeyi hiç sırtımdan çıkarmadım üstelik hanım da benimle idi bahçede onu bile çalıştırmadılar doğru dürüst.

bu çıta daha önce yayınladığım polen dolu çıta şükrü koca hocamda yorum yazmıştı bu polen dolu çıtaya cevap yorumundada belirtiğim gibi poenle bloke edilmiş çıtanın gözlerine çok az bir miktar bal koyarak sırlama yapmaktalar
aynı çıtanun diğer yüzü
bu gün hiç nektar akımı yoktu sadece kaliforniya nanelerinden bir miktar akım gelmekte idi bu çiçeklerde polen li arı hiç görmedim mutlaka bal almaktalar
işi öğrendik artık meğersem hüner patateste imiş patates harici sebze koymayınca istenilen kıvamda pişti işteyinede tavuktan ziyade patatesle karnımızı doyurduk beyaz ete nazaren çok daha lezzetli patates.
dalda olan oğulları indirdim ve alemdağ merkezde arıcı arkadaşın eski evinin oraya braktık 10 gün cıvarında kalsın orada sonra tekrar arılığa götürürüm nasip olursa

1 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Asım abi.Keramet patadestemi yoksa yengede mi bilemiyorum fakat bu sefer rengi tutturmuşsun.Acaba diyorum resmi günbatımına doğru mu çektin.