ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

25 Nisan 2008 Cuma

bu da gerçek karadenizli

bu orman gülüde karadaniz ormanlarından sökülüp istanbulda yaşam sürdürmeye mahküm edilen laz. 16 nisanda çalışmaya başladığım bu sitede paydostan sonra site dışına kadar yürüyüp etrafı tanımak istedim sokağın başına gelince gözlerime inanamadım bizim karadenizli komar ağacı gelin gibi çiçeklerle donanmış değişik ağaçlarla birlikte kamyonun üzerinde o an resim çekemedim dikilsinyerine de öyle dedim kendimce dikildi yerine ama paydostan sonra araba ile döndüğüm için bir kaç gün çekemedim resmini villanın bahçesinde yapay gölet kenarında o da artık oldu sosyete.

bu resimde aynı mesafeden zomlanarak çekilmiş artık itanbul ömerlideki arıcı dostlarımda tadımlık da olsa komar balı yemiş olacaklar ama buradaki arıcıların çoğu karadenizli.
evet salih abi dünkül komarlar gerçek sosyetelerdi bu ise sosyete olaya aday bakalım bu ortamda yaşayabilecekmi.

2 yorum:

ariciahmet dedi ki...

Yok asım kardeşum oda yozlaşmış
Karadenizli arkadaşların bloglarına bak busene resimdeki gibi tektuk çiçek yok, çiçek okadar bolki yaprak nerdeise görünmiyor

Unknown dedi ki...

ahmet abi bu komar hemde direk rize ili çayeli ilçesinden sökülüp getirildiğini söylediler bana inanki diğer taraflarında süper çiçek var ben bu resimi çektiğim tarafta fazla çiçek yoktu bahçe içine girmekte giremedim artık yozlaşmışmı yozlaşmamışmı sizlerin insiyatifine kalmış allaha sonsuz şükürler olsun ki uzunyıllar aradan sonra 2008 yılı içinde hem balını tattım hemde ağacını canlı canlı doya doya seyredip resimlerini de çektim