ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

30 Aralık 2009 Çarşamba

metropol arıcı metropol arılar ve benim metro kovanlar

metropol arıcının arılarının tezgahını yapıp hepsini tek sahpa üzerine topladım işini birazdaha kolaylaştırmış oldum malüm gece pencereler kapatılıpgündüz hava durumuna göre yeniden açılmakta
bu gün uzun zamandan beri planladığım metro kovanların yapımını gerçekleştirdik okan kardeşle beraber
genel olarakbitti sadece kapakların çakılması ve birde bölgü tahtalarını yaptıkmı kullanıma hazır. hava bu gün güneşli olması sebebi ile zafer abi zamansız saatte geldi yanımıza atölyede işlerimizin yoğun olduğu zamanda arılığa gidelim benim gidebilmem mümkün değil çünkü okan usta yanlız çırak lazım zaferi yünlendirdim arılığa münübüs 1 saatte bir olduğu için yetişemedi mecburi geri dönüş yaptı

7 yorum:

Anestis Ketsetzidis dedi ki...

Happy New Year.

muhteşem turunç dedi ki...

Abi ben bu metropol arıcıyı bir yerden tanıyacam ama:) yeni yılda her şey gönlüne göre olsun..

Unknown dedi ki...

Ανεστης Θ. Κετσετζιδηç thanks good year
mutlaka tanırsın. abi seninde yeni yılın gönlünce olsun. aşklarınla beraber nice yeni yıllara inşallah.

Mesologgi bee dedi ki...

HAPPY NEW YEAR 2010
And best results with honey produce

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Asım kardeşim selamunaleyküm,

ya sana telefonda dedik müsaitmisin evet dedin eğer ben gelemem deseydin arabayı kaçırmayacaktım. Benim gibi tezcanlı biriside orada bir saat diğer arabayı bekliyemezdi.

Ayrıca resimdeki zatı muhterem,
bizim lakabı ana arı zayiatçısına çıkan dostumuz değilmi.:))
yakında yanında mobil kovanda taşırsa şaşırmam nede olsa karadenizli.

Unknown dedi ki...

Happy new year you get in and get better in the year 2010 all the beekeeping community
ve aleyküm selam zafer abi sen aradığında müsait idim harbiden atölyede pinekleyip duruyordum okan ustanın işi bitince dedi şu senin metro kovanlara bi el atalım deyince yok diyemedim yinede gelebilirdim ama sen aradığında çok güzel bir hava vardı ama sen gelince kovan açılabilecek bir durum yoktu metropol arıcıya sıra gelince aynen şöyle dedi ohoo o demekki uyuyor senin 23 aralık tarihli yazına baksın mobil arıcılık yaptığımı da görecek dedi

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.