ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

31 Ekim 2010 Pazar

isaklı köyü şimşak eyaletine motorla ilk ziyaret

bu gün öğle namazından sonra hava nında çok güzel olması vesilesi ile  eyalete ziyaretetmeyi düşündüm vede uyguladım gittim bizim başbakan atv ye romork taktı  nakliye işleri işleri ile meşkul iyiki geldin dedi şu aşağıdaki katlı kovanların katlarını sok dedi olur baş bakanım dedim körüğü yaktım koyuldum işe zaman ikindi sonrası için eyalet arıların biraz hırçınlığı üzerinde idiler anlımdan yanaklarım dan öpenler de  oldu tabiki. bizim başbakanın şurup kazanı oldukca heybetli tahminimce 100 litrenin üzerinde şurubu birseferde hazırlayabilir
zavallı bakanım  haftadabir günü var o gündearıları ile baş başa kalamamakta hava tamamen karamak üzere anca arılarına şurup verme fırsatı bulabildi servise çıktık servisi bitirdik hava tamamen karanlık olmuştu ormandaki arılara karanlıkta servis yaptık
başbakan kovanlara bu akşam hem kekibitenlere kek ve ayrıca şurup ikramlarında bulundu
işimiz bitince gün içinde söktüğü katları atv nin romorkuna yukleyip eyaletin yolunu tuttuk
başbakanın eyalet malikane sinin çatısı altına yaptırdığı petek saklama kafesi güzel oldu kendinin de dediği gibi ustaya sipariş verirken içine arının giremeyecek şekilde yap demişti  buna eşek arısı bile rahatlıkla girebilir kapak aralarından.birde orada aklıma gelmedi sormayı  sacın altında aşırı sıcak günlerde sacın altındaki inşallah erime olmaz.

valla inşallah düşünce olarak çok güzel bir düşünce iyi bir uygulama ama inşallah sorun oluşmaz zaman herşeyin ilacıdır. eeebaş bakanım icraatlarının ilk yayını benden bu bir gelenekoldu biliyon sen bunu artık bu da bir magazincilik eeee kimin çırağıyız.

1 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Asım Abi.

Magazincilik konusunda eline zor su dökeriz.Maşallah ben kendimi bile senden takip ediyorum:)

SLM ve Muhabbetle...