ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

14 Mayıs 2012 Pazartesi

arılıkta ziyaretçilerim

arılığımın bu gün ki ziyaretçileri birliğimizin denetleme kurulu başkanı Cumali METİN  abimiz ile yönetim kurulu başkan yardımcımız  Ali KANDEMİR hocamız
Cumali hocamız damızlık yapmak için ana arı istemişti benden hem onları almak için hemde emirliden ana kutuları için arı alırken kutuların dolumunu yapan elemanlar 2 kutuya arı koymayı unutmuşlar 2 çıta arıyı getirdi bana sağolsun. bu arada Ali hocam emekli olunca körükçüm olmaya talip teklifine ben dünden razıyım  dedim. denetleme kurulu başknımız tarafından arılığım da denetlenmiş oldu bu arada sonuçlar bilare tarafıma iletilecek tir.akşam saatleri oluşu yağmur çizeleyişi dolayısı ile kendilerine ikramlarda bulunamadım ama alacaklı olsunlar inşallah bir dahaki sefere. 

Hiç yorum yok: