ARI VE ARICI DÜNYASI

ARI VE ARICI DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ

6 Eylül 2010 Pazartesi

formik asit ugulama


bu gün kolonilerimdeki varova akarının mini mum seviyeye indirebilme maksadı ile ilgilikovanlardaki hazırlıkları tamamlamıştım sıraşişelerin tedarik edilmesine gelmişti doktorumun önceki vermiş olduğu linkteki tlf la görüşüp ilgili kişinin tatilde olduğu söylenmekte idi sekreter hanfendikendiside orada sadece bostan korkuluğu idi 10 gün beklememe rağmen  hiçbir sonuç elde edemedim son olarak bu gün yine aradım orayı sonuç olmayınca yeni adrese yönlendim tlf  görüşüp ellerinde şişe ve aparatının olup oladığını öğrendikten sonra gidip almaya karar verdim anadaolu yakasındaki bir kişi için ters yerde olsada yinede gidip aldım şişe ve aparatını kolide 117 tane  50 cc  lik şişe var kapağı ve dik damlalığı ile birlikte 30 tl isteyen lerede kargo ile  gönderebileceklerini söylediler ayrıca şişe cam bayisi olduklarından 1 kg bal  alan 72 cc lik kavanozların fiyatlarıda oldukça uygun kolide 30 adet var kapağıile birlikte 21 tl 


şişeleri aldıktan sonra atölyede önceden 6 x 6 olarak hazırladığım tahtaların delme işlemlerini yaptım

tek sorunum kovanlarımın bir kısmının polen tuzaklı olduğundan  altı tamamen açık değil bakalım sorun yaratacakmı


yıldız ticarette bir çok değişik hizmetlere hitap edecek bir çok  şişe ve plastık kutular mevcut vitrinlerin de kibirkısım ürünlerinden görüntüler.









Hiç yorum yok: